Saturday, January 10, 2009

itu kamu~

selamat hari hari cinta baruku
terima cintaku disambut sambut seperti selalu,
aku terima cinta kasih sayang mu lahir zarah putih bersih walau kanvas mu berporeng corak dan warna ,kau masih dirimu, walaupun coraknya masih ku pelajari, tapi azalinya kau adalah ciptaanNya kepadaku
terima kasih cinta, tidak pernah terdetak hati ini untuk merafak kasih cinta bersamamu, sekuat mana setia adanya sebegini,
setiap detik berdetak, aku seakan bernafas nama dan jantungmu, wajah, olesan karikatur hidup dan ambangan suaramu terngiang kuat di jantung ini,
kau nyawaku,
Terima kasih wahai tuhan, mencipta, sinari jalan cinta abadi, suluhan lurah-lurah kasih cinta akhirnya di sisi kamu, mungkin roh kami dah bersaut satu, mungkin jasad tak seutuh roh kami, ikatan sayang kasih dan marah adalah permulaan detik sayang yang lebih utuh.
Mungkin hadir kamu di sisi aku adalah awal rahmat, jalan hapusnya dosa-dosa maksiat aku, suatu 'zina' kekejian yang pernah satu masa merampas maut yang belum pasti dipanggil, kau datang dengan sekelip mata, menyedarkan bahawa senyuman esOk masih ada, kau bergantung jasad-jasad mulus eLok kecil berkerdip di kaki, tangan dan badanku. Ahhha inilah jasad yang kucinta, yang pernah menjernihkan cinta yang keruh di hatiku, yang menarik mengetuk ruang terendak jantung nyawa bergelar cinta dan kasih sayang.
Mungkin ini jalan takdirku, adakah?
berhabis masa didepan mata kecil mu, menghabiskan suara di lohong2 telingamu, tanganmu ku genggam disetiap pagi mengingatkan kamu, JANJI JANJI JANJI ku akan senantiasa bersamamu, pasti akan ku tanamkan zarah-zarah unggul dalam hidupmu agar akhir duniaMu pasti yang terbaik!!...
Ku dengar doa-doa mu, satu ketagihan baru, hanya untuk kau mendoakanKu, runtuh remuk hati ini berganti yang kukuh gaya mortar agung bingkisan juangan juangan pahlawan , :))
Nyawaku, aku tinggalkan satu kegemilangan karier, mencari NUR kasi cinta sejati, di pelosok yang tiada agungnya tapi pasti ada keikhlasan yang abadi, yang aku mencari dan masih mencari~
Pasti setiap zina, maksiat, air cinta yang pasti berdarahkan dosa, JANJI akan ku tebas agar yang tinggal hanya yang tersuci untuk aku mendampingimu dan kau lebih bermakna apabila mendampingiku, mungkin inilah jalan asal dimana ku nanti untuk membersih dosa-dosa aku yang bagiku ada harapan tanpa jalan..........

kau permata kau lah intan di sanubari ku, kau pujaan ku, sinaran rembulan menerangi jiwa- WLZ - my undying bombing energy! Teacher will always love U sugar pump!

No comments: