Saturday, January 10, 2009

tinggal

hari ini aku pergi dulu ya, izinkan aku pergi sebentar, izinkan aku bersama diriku sebentar, biarkan kosong ini diisi untuk diriku, sepiku bagi diriku, biar ya aku belengu sendiri, aku tak bisa membahayakan diri ini lagi disamping sampingan. Pasti aku merindu, kau mungkin pasti merindu, hanya kepastian belum ada satu ketentuan. Aku hari ini bakal meninggalkan segala yang lepas dilepaskan, semua penciptaan bagiku yang lepas bakal ku tinggal walaupun larutan di tengah jalan, maaf kalau ini mengejut yer. Ini sudah pilihan lama tapi baru dijadikan mungkin sebentar tadi, aku pasti peninggalan aku bermakna. Kalau tiadanya aku, ku pasti aku meninggalkan kamu tanpa sebarang apa nota atau peta jalan carian aku kala aku pergi.
Mungkin ini pemergian bagi satu permulaa.....
Izinya aku pada kamu untuk merindu dan diteruskan oleh keluhan hela nafas yang panjang.

ps:: pemergian yang tiada kepastian
pss: suatu pra-kematian yang sang tidak agung
psss: tiada perancangan
pssss: hey, si lelaki di dalam sut Brioni, kamu akan masih kekal ku kecam di kamar ya!!
psssss: kesudahan dinanti nanti
pssssss: aku pergi dulu ya
psssssss: aku tersedar dari sentakan pemikiran si guru cetek, aku terlupa untuk bercinta dengan aku, aku sedang bercinta, aku sedang belajar memupuk cinta pada diri ini yang semuanya serba serbi kurang, kurang akal, kurang memikir, kurang cantik, kurang tgi, kurang kurus.... satu masa bila semua cinta itu bergerak utUh, pasti aku akan kembali
pssssssss: punat2 nombor sudah tiada

2 comments:

jut said...

x fhm la cikgu?????

rahmat haron said...

pssss: hey, si lelaki di dalam sut Brioni, kamu akan masih kekal ku kecam di kamar ya!!

ha..ha...hilarious n witty