Sunday, November 30, 2008

woahhhh~

aku macam puas jek, puas benar main bas stesen bas stesen, sama ada aku biarkan bas stesen jadik kosong atau aku tutup terus stesen bas, semua bas akan terkezut dengan tindakan drastik neh, hurmm malam neh aku pikirkan, kalau perlu aku tutup stesen bas, dan beralih bukak airport dimana hanya penerbangan luar negara sahaja yang boleh setop penerbangan domestik yang mana larat berenti di airport aku jek aku 'jenguk' ..... (bermakna neh bermakkknerrr double meaning post nehhh) aku cuti panjang neh banyak pulak idea-idea nehh....ader jek bendek baru nak dibukak *ngeeeeee*
nyampah pulak aku ehh dengan drebar2 bas yang tak mengenang hati pengusaha stesen bas cam haku neh, ader drebar bas yang jenis bawak bas tadek pintu, ada bawak bas sewa tp masih aku terima di stesen bas aku, ade pulakkk yang bawah umo bawak bas! aishhh seriauuu pulak aku ader bas hantu eheheheh tapi aku terimaaaaaaaaaaa jekk, ader badan bas yang macam kene panau/kawah bulan aku terimaaaaa jek tadek pon suruh gi ke stesen bas lain... aisehhh cam mana kalau aku tutup stesen bas???

p/s- mungkin aku kene cuba walau utk beberapa hari!!! (bukak cawangan stesen bas lain/bukak airport)

3 comments:

suya said...

awwww......saye nak juin bkk airport!terima penerbangan international shj.huhu...domestic punye takmo.

Anonymous said...

hah betul tuh ciksu amik international jekk, bio yang ade pasport bila buek hal senang nak trace, senang nak detek ilang ke mana leh hanta santauuuu :P

suya said...

ya allahh sgt betul oke!santaukan aje.jahat sgt!