Thursday, March 13, 2008

i dislike~

ade ke berperangai sedemikian.. ishk ishk ishk pantang aku tengah ala2 cool-singlemum nampak orang berkepitan dan berdua-duaan ..Mongekkkkkkkkk
























Dah ber______ labuhhhhhh mencecah tile!... pastu cam nak wat doggy style plak ishkk please la get a roommmmmmm bigggg one... depan Quicksilver Kids plak tuh... hellooooooooo
Sila malu...
























Minah dan mat, dua dua comel minah tu lagi comel, tapi kesian masa dok blakang aku kat bangku GSC, aku dengar yang mamat neh cerita pasal awek dier kat minah neh, minah neh try to sound interested..arghhhhh budakkkkkkkkk!!!!!... asal nak kuar ngan pompuan lain??? persoalannya.. and minah fish other, mengikut firasat aku mamat tuh loser.. ahahhahah

p/s: aku? bz body? sila cakap perlahan lahan!! aksi panas sila tutup sebelum sejuk

No comments: