Monday, May 18, 2009

pertama dalam pertama

Percaya atau tidak, hari ni adalah hari pertama aku gunakan/naik perkhidmatan BAS/BAS AWAM! ahahha kelas habis awal so aku ngan Chingy naik bas!





(Bas)

  1. super best hampir orgasm dengan kebesaran cermin bas
  2. one day aku nak duduk kat kerusi tinggi/dekat ngan pemandu bas
  3. kali 1 pegang tiket bas
  4. salah cucuh duit *nasib baik abang bas hensem bangat tolong - tolong gelakkan juga*
  5. seronok abang bas usher keluar bila sampai kat Taman Bahagia (ekceli dia nak cek side mirror ajer) *tp dia babai laa kat aku*
  6. suka semua orang membantu CHINGY n BangBas esp!!!
(Komuter)

  1. Slow nak mampos
  2. 2-3 kali tukar arrival schedule
  3. KALI pertama aku sound orang dalam komuter
keadaan berasak-rasak @ pintu kecik, kakak neh dah kedepan sempat pulak

Kakak : eh eh (panggil kawan) cepatla2 pegang tangan masuk,
Aku : Hallo, jalan2 bf biar dulu, kasi aku masuk dulu *sigh* -Honestly bila aku pakai Chef Suit, aku takde masa nak cuci mata nak baik2 dengan sapa2, unless cacat/mengandung-

(Poliklinik kajaan)
Woah hensem mamat neh, walaupun jalan macam baru lepas bersunat, ngan sua pendek + kain plekat kat tangan *kiut nye pasal I dun care* Berdiri sebelah aku plak tuh... Tiba2 ade plak minah neh dok pegang bahu dia, ceh! should I or shouldn't I kasi dier duduk, walaupun dia sakit..

Aku : argh mampos la awek ada, suruh la awek tuh riba ke papah ke timang ke.. pangku ke..*ROFL*

p/s: at times I'm proud to be selfish n rude
p/s: is good to be Malay written my blog, puas hati nak maki dan berkesat kesatan...

No comments: