Sunday, December 28, 2008

diam diam

keadaan/perkara yang boleh buat aku berhenti dari melakukan sesuatu yang sedang dilakukan...

(online)

dia:: hi dah mandi ??

aku: belom, mampu gosok gigi jer

dia:: anak dara kalau mandi lewat sampai bila2 tak ada orang nak kawin dengan dia

aku: (habis orang kat kutub2 sana yang x mandi sebab sejuk, kawin jek, takde pon x kawin, KURAFAT ke neh) - ada kerja/pelajaran/scandal

dia:: ada bf tapi tak kawin takde makne nyer

aku: (diam) ok NEXT!

----------------------------------

dia:: hai dah bfast

aku: baru celik mata

dia:: tak tolong mak ke, kesian dia sorang2 kat dapo

aku: dia keluar

dia:: pg la masak meggi ke ape ke

aku: dia keluar cari makanan

dia:: awak orang kaya, saya orang miskin kita berbeza, cara hidup pun berbeza -

aku: ?????

dia:: eh awak suka masuk dapur tak?? reti masak Asam Pedas tak

aku: http://www.mesra.net/ (ok TATA??)

------------------------------------------

dia:: hai makan apa pg ni

aku: nak masak Pancake

dia:: reti ke?

aku: yup

dia:: macam mana nak kirim kat saya?? saya nak rasa juga

aku:: pergila berdoa, semoga tuhan tunjuk arah ke kedai makan

------------------------------------------------------------------------------------------

(rumah)

dya:: Sumaaaa, di mana Ais yang ibu beli tadi??

dia:: ini, ini disiniiiii, saya letak di sini tadi, iya iyya
(SAMBIL tunjuk di TEMPAT sayur)

dya:: perhati glazier ais mengalir
(Blah terusssssss)

-----------------------------------

(TADIKA)

teacher:: ok tolong warnakan gambar pokok

dia:: saya tak bawak kaler,

teacher:: pinjam/beli/curi

ps:: lebih baik diam

1 comment:

Unknown said...

usually i get kicked out from the class if i didnt bring the color pencil