Monday, December 22, 2008

jejakas

barang2 semua dah masuk STUDIO, hari ni missed photo shoot sebab bawak D pergi Kinik, dier sakit perut, and kene jaga dia sebab takut Appendiks attack!! *dr yang kata* Lepas suap D makan bubur, aku singgah STUDIO update sikit kerja2 asas~

Petang

Aku terbaca satu blog yang mengatakan si kawan yang tinggal di BUKIT JELUTONG (tak tahu Shah Alam ke mana) mengatakan dia dan jiran2 diganggu MAKHLUK halus, memandangkan aku pon menetap di BUKIT JELUTONG SHAH ALAM *aku rasa kawan dia di BJ SHAH ALAM* (memang gossip BJ BERANTU, dah berleluasa) aku jadi seram, aku keluar dari salah satu bilik daripada lapan bilik dan menjerit cari ADIBBBBBBBBBBBBBBBB, biasa dia ada, cari kat bawah, bibik kata ADIB dah naik, jadik aku naik, ADIB tak ada, BABY tunjuk ADIB dengan AFFA kat lua, kat tepi kolam, berkudap KEREPEK BAYAM sambil minum air guna KAKI *dibbbb* aku pon join la si bawah umur bercerita, *cerita HANTU/SERAM la apa lagi, kaut emosi dari atas*

TIBA-TIBA (serius aku TERPERANJAT) bila si Adib pandang tepi dan cakap HOTSTAF HOTSTAF, uik aku ingat HANTU rupanya HOT STUFF, si jiran depan rumah, ala, budak2 yang ala2 INDIE, pakai suar cerut ketat kat kaki, rambut panjang, naik kereta, si AFFA dah bangun berdiri kat belakang tiang *aishh kalau kecik tak apa jugak* - TAPI SEDIH kereta tu dah berlalu

KEJAP LAGI. datang pulak kereta yang di penuhi dengan JEJAKAS, aku berlari laju (SELAMA NEH TAK PERNAH BERLARI!) menyorok belakang TIANG, (ye aku MAKCIKnya!!) owh boleh tahan HOTTTTT, aku jeling2 dan spedo JEJAKAS, arghhh kanak kanak baru MUMAYYIZ, aku pandang DIA, DIA PANDANG AKU *dahhhh time neh dah x menyorok lagi, terang2 aku, dan MEREKA pandang memandang*

ps: selang beberapa hari nanti aku nak mengadakan BBQ PARTY (he he he he he) aku rasa macam nak jemput si JEJAKAS
pss:: hurmmm serious, RUMAH INI dikelilingi oleh MEREKA yang mpunyanyi ANAK HAWT
psss: tapi sayang MEREKA MUDA
pssss: mari ke PARTY KU

No comments: