Sunday, December 21, 2008

terbabas!!!!

ingin seperti semalam makan 1 kali jek sehari, malam makan karipap 1 (guilty pleasure)... Tapi hari ini tghari dah elok x makan, sampai jek Subang Parade, ade orang tersuap aku nasi lemak, tersuap bubur sikit, beberapa sudu OK lagi latuhh... sampai balik rumah aku terserempak dengan hidangan ubi rebus dan sambal kicap, yang aku idam idam kan selama beberapa hari sudah!!!..
Aku dengan membuta tuli terus melapah ubi rebus sedia dengan menokok tambah cicahan iaitu MAPLE SYRUP dari CANADA, hebak hebak TIMUR BARAT bertembung di dalam perut...
Aku pun selepas makan, makan lah cokelat yang dalam dia ada COOKIES, PEANUT BUTTER dan selepas itu aku mengerang kerana kesal dengan sikap sambil lewa, arghhhh hanya beberapa hari lagi ke Hari Natal.... aku harus meneruskan misi berDIET aku, esOk aku nekad untuk MAKAN BUAH BUAHAN 90% - 10% BENDA LAIN .... demi HARI NATAL

ps: weh SAYA bersungguh neh, nak KELUAR!!
pss: biar la CIRIT BIRIT
psss: PEREMPUAN!!!
pssss: nasib baik tak sambung DONAT cicah SAMBAL

GAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

No comments: